• Egzaminy poprawkowe

Język polski - 28.08.2024 r., - g. 9.00

Geografia - 28.08.2024 r. - g. 9.00

• Zakończenie roku szkolnego

• Dzisiejsze uroczyste zakończenie roku szkolnego odbyliśmy w dwóch turach (godz. 9.00 - klasy drugie i trzecie; godz. 10.00 - klasy pierwsze).

Zapraszamy na fotorelację z imprezy.

Rozdanie nagród, w tym nagród specjalnych - bonów ufundowanych przez Radę Rodziców dla uczniów najbardziej wyróżniających się w nauce :)  Z pierwszej tury - klasy drugie i trzecie :)

Z drugiej tury apelu - klasy pierwsze :)

Nagrody za pracę na rzecz szkoły - wolontariat...

... i samorząd :)

Nagrody sportowe wręczają zasłużonym nauczyciele wychowania fizycznego :)

Wszystkim wyróżnionym dziękujemy i gratulujemy!

Z drugiej tury uroczystości :)

Z części artystycznej - gorące podziękowania! Było pięknie i nastrojowo :)

Specjalne podziękowania dla Pani Marty Waśkiewicz, przewodniczącej Rady Rodziców :)

I dla wszystkich tych, bez których uroczystośc by się nie powiodła! :)

• Klasa 2d na Mazurach :)

• W dniach 5-7 czerwca klasa 2d odpoczywała na Mazurach.

Zapraszamy na krótką fotorelację.

Ośrodek wypoczynkowy "Stanica wodna" w sercu lasu za miejscowością Cierzpiety, przy linii brzegowej jeziora Mokrego - gorąco polecamy! Talkich miejsc już nie ma - tam czas się zatrzymał w miejscu. I dla nas płynął inaczej niż w Warszawie :)

Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu - z klimatem :) i cudnym widokiem na jezioro. Nie dziw, że niektórym depresja przeszła ;)

Muzeum Ikon i Kultury - Klasztor Staroobrzędowców w Wojnowie - małe, a niepowtarzalnie piękne!

Kajakowo :) Dla niektórych pierwszy raz w życiu! A że pewne rzeczy próbuje się tylko raz w życiu... ;)

Błoga cisza, jak zresztą na strefę ciszy przystało, gwiażdziste niebo, bezkresne jezioro - żal było wyjeżdżać :(

Podziękowania dla Matyldy za artystyczne ujęcia :)

• logo SGGW
          • Klasa 1c na SGGW i UW

• Dnia 6 czerwca 2024 roku, uczniowie klasy 1c z paniami Martą Borowiecką-Błachnio i Aliną Tchórzewską wzięli udział w zajęciach laboratoryjnych z biologii na wydziale Biologii i Biotechnologii SGGW. Tego samego dnia klasa 1c udała się do Ogrodu Botanicznego UW.
            Poszerzyliśmy wiedzę z zakresu biologii, kształciliśmy umiejętności mikroskopowania, wyciągania wniosków oraz obserwacji.

• logo SGGW
          • SGGW – warsztaty z chemii dla 2c i 3c

• Dnia 3 czerwca 2024 r. wybrani uczniowie z klasy 2c i 3c wraz z paniami Joanną Serzycką i Aliną Tchórzewska brali udział w zajęciach laboratoryjnych. Zajęcia odbywały się w Katedrze Chemii SGGW. Mogliśmy poczuć się jak studenci i wykonać szereg doświadczeń chemicznych z reakcji w roztworach wodnych. Kształciliśmy umiejętności podawania właściwych obserwacji, pisania równań reakcji oraz wyciągania wniosków.

• logo szkoły
          • Klasa 1c zwiedza Gdańsk :)

• Dnia 27.05.2024 r. w słoneczną pogodę wybraliśmy się na jednodniową wycieczkę do Gdańska. Wraz z nami Gdańsk zwiedzała również pani Alina Tchórzewska oraz pani Agnieszka Przecławska-Frączek. Po wyjściu z pociągu zobaczyliśmy mieszczący się w zabytkowym budynku dworzec kolejowy Gdańsk Główny. Następnie udaliśmy się do ECS - Europejskiego Centrum Solidarności. Dzięki pani przewodnik dowiedzieliśmy się o historii komunizmu w Polsce oraz o ruchu solidarności. W trakcie zwiedzania rozwiązywaliśmy również różne zadania związane z eksponatami w muzeum. Potem udaliśmy się na zwiedzanie Gdańska z przewodnikiem. W trakcie spaceru dowiedzieliśmy się o powstaniu i historii różnych zabytków i pomników. Na koniec w czasie wolnym odwiedziliśmy galerie, zjedliśmy lody i spacerowaliśmy malowniczymi gdańskimi uliczkami. Zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do Warszawy.